30 Ocak 2009 Cuma

AKDENİZ SOSU LUCA TONİ





İlk yarım saatini kaçırdığım bir karşılaşmaydı.Neler kaçırdım bilemiyorum ama bu yıl Hamburg takımını İngiltere de katıldıkları Emirates turnuvasında izlemiş çok beğenmiştim.Televizyonu açtığımda da yağmur gibi geliyorlardı Bayern in üzerine.Sonuçta da golü buldular.İkinci yarı ise mükemmel bir karşılaşma izledim.Premier Lig,Seri A derken Bundesliga yı çok ihmal etmişim.Trochowski yi izledikten sonra Uğur Boral a nasıl katlanılır bilemiyorum.Fakat Luca Toni yi izledikten sonra Guiza ya belKİ biraz zaman tanımalı mıydık ?diye düşünmedim değil.Zira akıl almayacak golleri kaçırdı.Bu arada Van Bommel bildiğim kadarıyla sıfır bonservis üstelik Bayern le anlaşmadı.Fenerbahçe için cuk oturacak bir isim fakat itirazdan her maç en az bir sarısı var. Karşılaşmanın ilginç notlarından biride Luca Toni nin kaçırdığı gollerden sonra önüne gelen Hamburglu yu tokatlamasıydı.Sezon başında Atletico Madrid den büyük beklentim vardı yanıldım önümüzdeki yıllarda ise bu Hamburg takımından büyük beklentilerim var umarım yanılmam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder